Soru Arayın
Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
Kargo ücretsiz olmasına rağmen benden kargo ücreti aldılar ne yapmam gerekli ?
Siparişim kaç günde bana ulaşır?
Siparişlerimiz ücretsiz kargo ile mi gönderiliyor?
Sipariş verdiğim ürünleri iade edebilmem mümkün mü?
Kampanyalardan ve stok durumlarından nasıl haberdar olabilirim?
Alış veriş yapmak için üye olmak şart mı ?
Alışveriş yapabilmem için üye olmam şart mı?
Şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?
Şifremi unuttum. Hatırlatmanız mümkün mü?
maisonette.com.tr’ de yapacağım alışverişimde kredi kartı ve banka havalesi ile ödeme yapabilir miyim?
maisonette.com.tr’dan yapacağım alışveriş tutarını kredi kartımla veya havale ile ödemem mümkün mü?
Kredi kartı numaramı girmem güvenlikli mi?
Üyelik bilgilerimi daha sonra güncelleyebilir miyim ?
T-Soft 360 Logo T-SOFT E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır