Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla listeledik, Sol bölümdeki ilgili kategori başlıklarından bu bölümlere ulaşabilirsiniz. Farkli soru ve görüşleriniz için iletişim sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

MAISONETTE HOME COLLECTION



Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

Genel
  • maisonette.com.tr’dan yapacağım alışveriş tutarını kredi kartımla veya havale ile ödemem mümkün mü?

    Evet. maisonette.com.tr'dan  alışveriş bedelinizi kredi kartınız  veya havale ile ödeme imkanı sunuyor.Havale ile yapılan ödemeler mesai saatleri içersinde(hafta içi) ilgili bankalardan teyit edildikten sonra sipariş hazırlanmaya başlamaktadır.

  • Şifremi unuttum. Hatırlatmanız mümkün mü?

    Evet. maisonette.com.tr üyeleri şifreleri unuttukları durumda üye girişi sekmesi altında şifremi unuttum linkini tıklayarak gerekli bilgileri girdikleri taktirde şifreleri geri alabilmektedirler.

  • Alış veriş yapmak için üye olmak şart mı ?

    Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz ve indirimlerden kampanyalardan haberdar olmanız ve bir sonra ki girişlerinizde daha hızlı alış veriş yapmanız için üye olmanızı tafsiye ediyoruz.

  • İndirimlerden , kampanyalardan ve stok durumlarından nasıl haberdar olabilirim?

    İndirim, kampanya ve bir çok avantajınıza olabilecek durumdan ücretsiz  e-bülten aboneliği bölümümüzden kayıt olarak haberdar olabilirsiniz. Ayrıca sosyal medya da bulunan sayfalarımıza üye olarakda bu bilgileri edinebilirsiniz.

  • Sipariş verdiğim ürünleri iade edebilmem mümkün mü?

    Evet. Sipariş verdiğiniz ürünlerden memnun kalmadığınız takdirde(renk hatası,beden hatası , ölçü hatası , fabrikasyon hataları, ayıplı mal vb  durumlarda) , ürünü iade edebilirsiniz

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.